Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Γαμώτο κέρατο μου... γιατί να μην είμαι η κόρη του Μολέσκη?

Διαβάζω εφημερίδα, πρωτοσέλιδο το σκάνδαλο του Μολέσκη - ο τύπος ήταν ΑρχιδοΥπεύθυνος ή κάτι τέτοιο για την Προεδρία μας στην Ε.Ε. 
Για πότε πρόλαβε ν' αναλάβει, για πότε διόρισε την κόρη του, τον γκόμενο της κόρης του τζαι κάνα θκύο άλλους συγγενείς του, ούτε που το καταλάβαμε! Μπράβο του πάντως, να λέμε τζαι τα σωστά. Ο τύπος εδρασε πιο γλήορα τζαι που το flu που ρίχνουμεν στο νιπτήρα για να ξεβουλώσει!! 
Τζαι φλούπ.... ο Μολέσκης διορίζειιιιι!


Αθάνατο Κυπριστάν....  
Ατε τζαι παραιτήθηκε.... νομίζεται ότι εν θα πιάννει μια χαρούα την σύνταξη, τα επιδόματα τζαι τα εφάπαξ του??

Καποίος βρέθηκε, διαβάζω παρακάτω στην εφημερίδα, να καταθέσει μαρτυρία??/@|\ 
Δηλαδή θα υπάρξει ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ τζαι ΔΙΚΗ??? 
Αν γίνει κάτι τέτοιο υπόσχουμαι με το καλόν όταν τελειώσει η Πλατεία Ελευθερίας να φκω τιτσιρός με ζαρτίερες στην ευρωπαίκή μας πλέον πλατεία, τζαι να χορεύκω Καν - Καν τραγουδώντας το τραγούδι "Κι όμως υπάρχει Θεία Δίκηηη.."
Ελπίζω μόνο να μεν κλέψω τους πελάτες που τις Κινεζούες στην πλατεία Σωλομού. Ετσί είναι ... αμαν ο γέρος δεί νέα πραμάτεια...  χαλάλι η σύνταξη!

Γαμώ το κέρατο μου, να μεν είμαι η κόρη του Μολέσκη, να μ' αγαπά έτσι πολλά ο παπάς μου, τζαι να με κανονίζει τζι εμένα, τζαι τους φίλους μου...  Αντίθετα ο γέρος μου, βάλλει με εγγυήτη στην Βουλγάρα την γκόμενα που έχει, για να πιάσει η φτωσσιή αυτοκίνητο που την Συνεργατική, να μεν πηαίνει η καημένη περπατητή στο φούρνο του Ζορπά για δουλειά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου