Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Η ΗΒΗ ΔΡΑΓΟΥΜΗ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΕ ΟΛΑ!!!!!

                                     ΗΒΗ ΔΡΑΓΟΥΜΗ

Η ΗΒΗ ΔΡΑΓΟΥΜΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ. ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ!!!!

Αποκαλυπτική συνέντευξη της Ήβης Δραγούμη, της γνωστής οικογενείας του Βίκτωρα και Ελπίδας Δραγούμη. 

Για πρώτη και τελευταία φορά τα λέει έξω από τα δόντια χωρίς υπεκφυγές και παρεμβολές από τρίτος. 

Ποιά ήταν η αντιμετώπιση που είχατε όταν πρωτοείδατε το φώς του ήλιου. 

ΗΒΗ: Είχα να αντιμετωπίσω μια άρίστη αντιμετώπιση από την οικογένεια μου και τους οικείους μου. Πότε δεν ένιωσα σαν το μαύρο πρόβατο της οικογένειας, ούτε και κανείς δυσανασχέτησε που ήρθα και εγκαταστάθηκα σ' αυτό το τεράστιο σπίτι. 

Μού φέρθηκαν όλοι πάρα πολύ καλά. Από την μητέρα μου, Ελπίδα Δραγούμη εως την Στέλλα, την Άντρια - που έχει καιρό να δούμε - εως και την Φώφη. Για αυτό και νιώθω μέγαλη ευγνωμοσύνη και δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Ήταν μια τραγική εμπειρία που εξελίσεται σε μια ευχάριστη και αυτό είναι κάτι πολύ θετικό. Θα το θυμάμαι όσο ζω.

Τι ζώδιο είσαι; 


ΗΒΗ: Είμαι Παρθένος με ωροσκόπο Λέοντα. 

Ποια είναι τα μελλοντικα σου σχέδια. 

ΗΒΗ: Θα ήθελα να ανοίξω μια δικιά μου επιχήρηση κατα προτίμηση ένα καφεστιατόρια με την ονομασία "Το ΚαφενείΟ" αλλά με έχει προλάβει ο χρόνος, θα ήταν μια καταπληκτική ίδεα όπου θα υπήρχαν φρέσκο κρασί, τζαμαρέλλα και κούννες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου